piątek

balsamy wyszczuplające i ujędrniające

w tym poście chciałabym przedstawić recenzje balsamów wyszczuplających i ujędrniających, które używałam w ciągu ostatnich miesięcy :)

zacznę chronologiczne od pierwszego, który używałam.

Eveline, Slim Extreme 3D Spa!, Serum intensywnie wyszczuplające + ujędrniające
cena ok. 15zł/200ml
przeczytaj więcej na kwc
mocno chłodzące serum, które w dość dobrym stopniu napina skórę. używałam codziennie przez miesiąc i zauważyłam poprawę jędrności, ale utrata cellulitu nie była zadowalająca. tylko najmniejszy cellulit został spłycony. może gdybym kupiła jeszcze jedno opakowanie to by efekt był mocniejszy? minusem jest lepka konsystencja. moja ocena 3/5

L'Oreal, Body Expertise, Sculpt Up 
cena ok. 40zl/200ml
przeczytaj więcej na kwc

ten lekki żel to jakaś pomyłka :) niestety jestem kompletnie niezadowolona. cena nie jest niska, już serum eveline jest lepsze. po regularnym stosowaniu co prawda ujędrnia skórę, ale chyba jak każdy balsam. nie polecam i jestem rozczarowana. chciałam spróbować kosmetyku z tej serii korektor rozstępów, ale po tym eskperymencie się nie skuszę. moja ocena 1/5

BeBeauty Body Expertiv Shape Expert, Balsam wyszczuplająco-ujędrniający
cena ok. 6zł/250ml

kupowałam kiedyś w biedronce waciki i inne artykuły higieniczne i stojąc przy kosmetycznej alejce zobaczyłam właśnie ten balsam. pomyślałam sobie, że to pewnie pic na wodę, ale jak zobaczyłam cenę to się nawet nie zastanawiałam. i tak chciałam kupić jakiś balsam, a nawet jak będzie beznadziejny to 6zł mi nie szkoda. i tutaj miłe zaskoczenie. piękny zapach no i po miesiącu stosowania wyraźne ujędrnienie, wygładzenie i lekkie zmniejszenie nawet głębokiego cellulitu. polecam! teraz chcę sobie kupić inne balsamy z tej serii i zacząć używać na ramiona. moja ocena 4/5.

Elancyl, Offensive Cellulite Pierre
cena ok. 130zł/100ml
przeczytaj więcej na kwc



rewelacja!!! jest to najdroższy z przedstawionych kosmetyków i od razu czuć różnicę. opakowanie 100ml to kuracja na 14 dni. już po 7 dniach widać znaczącą różnicę w gładkości i jędrności skóry. po dwóch tygodniach zauważyłam, że mniejszy cellulit zniknął, a ten mocniejszy zdecydowanie się spłycił. polecam i na pewno kupię kolejne opakowanie oraz inne kosmetyki z tej serii! moja opinia 5/5