czwartek

dieta allevo

zdecydowałam się i zamówiłam allevo! złożyłam zamówienie przez aptekę internetową nowa farmacja, która na tle innych stron tego typu okazała się zdecydowanie najtańsza (o około 20%!). paczuszka przyszła do mnie w błyskawicznym tempie i takim oto sposobem od wczoraj "działam" z allevo :)



allevo MIX pack:
2x shake czekoladowy, 2x shake truskawkowo-jagodowy, 2x zupa ziemniaczano-porowa

shake'i:
bananowo-malinowy, truskawkowo-jagodowy, czekoladowy

zupy:
ziemniaczano-porowa, brokułowo-bazyliowa z kuskusem

batony:
2x jagoda, 2x toffee, gorzka czekolada, mleczna czekolada (wysoko proteinowy)

błonnik weigth loss:

jako gratis otrzymałam jeden koktajl truskawkowy z konkurencyjnej firmy oferującej dietę na tej samej zasadzie - dieta light

w następnych postach będę przedstawiać wam kolejno wszystkie produkty i moje odczucia co do nich. na razie mogę wam zdradzić, że myślałam, że smaki będą zdecydowanie gorsze i będzie mi doskwierać uczucie głodu, na szczęście póki co (tfu tfu) jest jak najbardziej ok! 

a czy wy stosowaliście już diety typu allevo, cambridge, dieta light?